lauantai 24. tammikuuta 2015

Kissakortteja

Varmasti hyvin monen harrastus on keräily. Minä olen yrittänyt laistaa itseltäni sellaisen vimman, mutta huomaan, että olen tehnyt sitä aina. En niinkään olen kerännyt esineitä. Olen pidättäytynyt painoalalla, kuten kirjoissa ja korteissa.

Naapurin Paulan kanssa olemme silloin tällöin käyneet läpi eri kortteja. Hänellä on keräilyaiheena tiettyjen taiteilijoiden tekemät kortit. Kun kävimme läpi korttilaatikkoani, innostuin sitten esim. kissakorteista. Huomasin, että kun talossa on aina ollut kissoja, ystävätkin ovat paljon lähettäneet juuri kissakortteja, niin tervehdykseksi jouluna, pääsiäisenä matkoiltaan kuin muutenkin. 

Huh, ja niitähän löytyy! Ihastelin myös Paulan itsensä luovuttamia kissakortteja omista pinkoistaan. Tämä on mukavaa homaa tällaisena hiljaisempana aikana.

Kissoja joulukorteissa

Kissoja pääsiäiskorteissa

Kissoja onnittelu- ja matkakorteissa
Selailin  vähän nettiä ja törmäsin tällaiseen kauppaan: Keijumökki, Taianomainen korttikauppa!
Onpas siellä kortteja!!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kertokaa kuka tykkää kissoistani ja antakaa minulle hoitovinkkejä! Olisin iloinen siitä!