sunnuntai 23. lokakuuta 2016

Nokkimisjärjestys se on kissoillakin!

Usein olen seurannut kissojeni aluevaltauksia ja sitä kuka voittaa ja miten sitten käy.

Nyt näppäsin muutaman kuvan työpöydältäni, jossa kissoilla on hyvin mieluinen paikka ikkunan edessä. Vieressä lämmittää myös patteri, jossa jo päivisin kiertää lämmin vesi.


Majuri harmissaan: - Miksikähän tuon ämmänkin piti tähän työntyä.
Ruusa: - Veli hyvä, vähän vain ikkunasta katselen.


Majuri: - No jos et kauaa viivy. Uni meni poikki.
Emäntä: - No mutta Majuri. Kyllä siihen kaksi mahtuu, jos vähän antaisit tilaa.
Majuri minua mulkaisten: - Minä olin tässä ensin.


Ruusa on viisas ja rauhanomainen kissa. Hän myöntyi veljensä vaatimuksiin tällä kertaa. Ei hän aina sitä tee, mutta hypätessään emännän pehmeään sänkyyn, huokasi syvään ja kääriytyi kerälle.


Jopa koira voi olla myöntyvämpi kuin Majuri Mallunen!

1 kommentti:

  1. Malluselle ja Ruusalle terveisiä täältä hankien keskeltä. Ps. Täällä olisi kaivattu teidän metsästystaitoa. Täällä oli hiiri parka sisällä.

    VastaaPoista

Kertokaa kuka tykkää kissoistani ja antakaa minulle hoitovinkkejä! Olisin iloinen siitä!